Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΓΟ ΣΤΟ FACEBOOK   ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΕΓΟ ΣΤΟ YOUTUBE   ο καιρός στην Ελλάδα   χρήσιμα LINKS

 


ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ  ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ...ΕΝΑ ΝΟΜΙΣΜΑ ΙΔΙΕΣ ΟΨΕΙΣ!

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ  ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ...ΕΝΑ ΝΟΜΙΣΜΑ ΙΔΙΕΣ ΟΨΕΙΣ! 

  

Θα χάσω κιλά, θα γυμνάζομαι τακτικά, χμ όχι απλώς τακτικά ΚΑΘΕ μέρα θα γυμνάζομαι, θα πίνω περισσότερο νερό, θα ανεβαίνω από τις σκάλες και ας ζω στον έβδομο όροφο και όταν έχω τα ψώνια της λαϊκής πάλι από τις σκάλες θα ανεβαίνω, θα πηγαίνω για ποδόσφαιρο κάθε Πέμπτη και θα γραφτώ στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο και θα....θα....θα και πάλι θα....μα μήπως σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά; Μήπως σας μυρίζουν φρέσκια χρονιά και προεκλογική προσωπική διάθεση; Ένας νέος υποψήφιος εαυτός που προωθεί μια πιο υγιή και δραστήρια εικόνα σε πείσμα της σωματικής και γενικότερης κούρασης...ένας υποψήφιος που ελπίζει να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης για περισσότερο από ένα δεκαπενθήμερο και να εδραιώσει την ζωντάνια και την ευεξία που ευαγγελίζεται για να πετύχει καλύτερη ποιότητα ζωής και πιο φιλική καθημερινότητα;

    Ε λοιπόν αν είναι να πάρει μια απόφαση αυτός ο υποψήφιος και να την τηρήσει ας είναι το να γυμνάζεται έστω λίγο αλλά  κάθε βδομάδα ανελλιπώς,  αφού μελέτες του Χάρβαρντ και του Πανεπιστημίου Στάνφορντ υποδεικνύουν ότι η τακτική φυσική άσκηση- έστω και μέτριας έντασης-  είναι εξαιρετικά ωφέλιμη ακόμα και στην περίπτωση που κάποιος πάσχει από χρόνια νοσήματα όπως αρθρίτιδες, άσθμα, στεφανιαία νόσο, διαβήτη.

     Η λίστα με τα νοσήματα που ακολουθεί και το ποσοστό βελτίωσης τους με την άσκηση είναι μια σημαντική υπενθύμιση σε όλους μας και ισχυρό κίνητρο για να έχουμε τουλάχιστον μια εβδομαδιαία προπόνηση κάποιου τύπου....

Η τακτική φυσική άσκηση λοιπόν βελτιώνει :

την ένταση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης  κατά 30%, την άνοια κατά 30% , τη στεφανιαία νόσο κατά 35%, τον καρκίνο του παχέως εντέρου κατά 50%, τα συμπτώματα της οστεοαρθρίτιδας κατά 83% , το κάταγμα του ισχίου κατά 68%, το διαβήτη τύπου 2 κατά 50%, τις πτώσεις στους ηλικιωμένους κατά 30%, τον καρκίνο του στήθους κατά 20% .

   Μια νέα μελέτη από το University College of London αξιολόγησε την υγεία 3454 ενηλίκων με μέσο όρο ηλικίας τα 64 έτη  για 8 χρόνια και βρήκε ότι παρατεταμένη και τακτική φυσική άσκηση για 4 χρόνια αύξησε κατά 7 φορές τις πιθανότητες γηρατειών χωρίς αρρώστιες για όσους ασκούνταν σε αντίθεση με όσους αδράνησαν και δεν ασκήθηκαν. Επιπρόσθετα οφέλη της φυσικής άσκησης  σε αυτές τις ηλικίες  είναι και η πνευματική διαύγεια και ετοιμότητα και μνήμη κάνοντας τους αθλούμενους μας να διατηρήσουν και να απολαύσουν μια δραστήρια κοινωνική ζωή.

   Η άσκηση δε χρειάζεται να είναι έντονη. Ανεξάρτητα από το αν διάλεξαν κάτι έντονο ή κάτι μέτριας έντασης από την αρχή της συγκεκριμένης μελέτης όσοι ασκήθηκαν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα στην επιλογή τους είχαν 4 φορές περισσότερες πιθανότητες να χαρακτηρισθούν ως « υγειώς γερνώντες» στο τέλος της 8ετίας. Και το καλύτερο από όλα; Ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσετε! Είναι μεγάλο κλισέ αλλά η εν λόγω μελέτη αποδεικνύει ότι είναι και μεγάλη αλήθεια! Οι συμμετέχοντες στη μελέτη που άρχισαν να γυμνάζονται από την αρχή της, ενώ πριν ήταν ανενεργοί,  είχαν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να χαρακτηριστούν «υγειώς γερνώντες» στο τέλος της 8ετίας σε σχέση με όσους δε γυμνάστηκαν καθόλου κατά τη διάρκεια της μελέτης. Το κλειδί- κατέληξαν οι επιστήμονες- όσον αφορά τη φυσική άσκηση είναι « λίγο και συχνά»...κάτι αντίστοιχο με το « φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι» και η απάντηση στην ερώτηση του « πως μπορεί να φαγωθεί ένας ελέφαντας;» που τελικά είναι « μπουκιά μπουκιά».    

    Πολλοί αποφεύγουν τη φυσική άσκηση γιατί την έχουν συνδυάσει με ιδρώτα, κούραση και εξάντληση...και σε αυτό μία συναφής  μελέτη έχει απάντηση : « Δε θέλει κόπο θέλει αφοσίωση και επανάληψη ». Η μελέτη αυτή υποστηρίζει ότι άνθρωποι που κάνουν μια ελαφριά μορφή άσκησης,  όπως το να περπατήσουν γύρω γύρω το τετράγωνο μειώνουν δραματικά τις πιθανότητες τους να πάθουν εγκεφαλικό...το κλειδί σε αυτή την περίπτωση είναι ο χρόνος που αφιερώνεις στην άσκηση και όχι η ένταση. Οι άνθρωποι που περπατούσαν  από 8-14 ώρες την εβδομάδα- και ο ρυθμός δεν έχει καμία σημασία- σχεδόν μείωσαν στο μισό τις πιθανότητες να πάθουν εγκεφαλικό ενώ εκείνοι που περπατούσαν 22 ώρες την εβδομάδα, δηλαδή περίπου 3 ώρες τη μέρα,  είχαν μόνο το 1/3 των πιθανοτήτων να πάθουν εγκεφαλικό από ότι όλοι όσοι πέρασαν τις ώρες τους βουλιαγμένοι στις πολυθρόνες τους.

    Εν κατακλείδι δε χρειάζεται να είναι πρωτοχρονιά για να κάνουμε μια αρχή... κάθε μέρα είναι κατάλληλη για να αρχίσουμε  να φροντίζουμε τον εαυτό μας...έστω και με μια βόλτα στο τετράγωνο...άλλωστε το έλεγαν και οι αρχαίοι « η αρχή είναι το ήμισυ του παντός» ας τους θυμηθούμε λοιπόν κέρδος μας θα είναι!

 ΠΡΟΣΤΑΤΙΤΙΔΑ 

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, το 50% των  ανδρών παρουσιάζει κατά τη διάρκεια της ζωής του  προστατίτιδα.

ΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΟΛΙΤΙΔΑ Ή ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΥΕΡΕΘΙΣΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ

Όσοι πάσχουν από σπαστική κολίτιδα ή όσοι έχουν κάποιον στο άμεσο οικογενειακό ή φιλικό τους περιβάλλον ...

Ποιός φοβάται τον ιό των κονδυλωμάτων;

Τί είναι , πώς μεταδίδεται, πώς προστατευόμαστε;

 ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ, Η ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Ιδαίτερα σήμερα με την οικονομική κρίση η κατάθλιψη αυξήθηκε κατακόρυφα. Η ομοιοπαθητική μπορεί να συμβάλλει ενεργά στην αντιμετώπιση της χωρίς παρενέργειες.

  ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΟΤΗΣΕΙΣ

Η ομοιοπαθητική εξελίσεται και προσαρμόζεται στην απαιτητική σημερινή πραγματικότητα ώστε να μη φοβάται πια τις αντιδοτήσεις.

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ - ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ

ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΓΕΙΑ-ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΦΕΣ- ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

EGO ΜΕ ΤΗΝ ΘΑΛΕΙΑ- ΚΑΝΕΙ Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ; ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ Ο  ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΟΜΠΑΝΑΚΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΣΠΥΡΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ  ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΧΑΡΙΤΑΤΟ ΚΑΡΑΜΕΡΟ