Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΓΟ ΣΤΟ FACEBOOK   ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΕΓΟ ΣΤΟ YOUTUBE   ο καιρός στην Ελλάδα   χρήσιμα LINKS

 

ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΑΣ

 

1 Απόφυγε την καφεΐνη. Μελέτες έχουν δείξει ότι σε μερικά άτομα η καφεΐνη δεν μεταβολίζεται αποτελεσματικά, αφήνοντας σε να νοιώθεις τις επιδράσεις της για περισσότερο χρονικό διάστημα μετά την κατανάλωση της. Έτσι ένας απογευματινός καφές μπορεί να δυσκολέψει κάποιους να κοιμηθούν το βράδυ. Να θυμάσαι επίσης ότι κάποια φάρμακα, όπως για παράδειγμα κάποια παυσίπονα περιέχουν καφεΐνη.

 

2 Απόφυγε το αλκοόλ. Παρόλο που το αλκοόλ μπορεί να σου φέρει νύστα, η επίδραση είναι βραχυχρόνια και πολύ συχνά θα ξυπνήσεις αρκετές ώρες μετά και δεν θα μπορείς να ξανακοιμηθείς. Το αλκοόλ σε εμποδίζει επίσης να κατέβεις στα βαθύτερα επίπεδα ύπνου, στα επίπεδα εκείνα που ο ύπνος είναι πιο ξεκούραστος και πιο θεραπευτικός.

 

3 Να γυμνάζεσαι τακτικά. Άθληση για τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο. Όμως μη γυμναστείς κοντά στην ώρα του ύπνου γιατί μπορεί να σε κρατήσει ξύπνιο. Μελέτες έχουν δείξει ότι η καλύτερη ώρα για άθληση είναι το πρωί ή και το μεσημέρι πριν το φαΐ.

 

4 Φρόντισε το βάρος σου. Αν είσαι υπέρβαρος μπορεί να αυξήσεις τον κίνδυνο της άπνοιας ύπνου, η οποία μπορεί να επηρεάσει δυσμενώς τον ύπνο σου.

 

5 Απόφυγε τροφές στις οποίες μπορεί να είσαι ευαίσθητος, για παράδειγμα ζάχαρη, σιτηρά και παστεριωμένα γαλακτοκομικά. Αντιδράσεις ευαισθησίας μπορούν να προκαλέσουν υπερβολική συμφόρηση, αναστάτωση του γαστρεντερικού, φουσκώματα, αέρια, ή άλλα προβλήματα.

 

6 Κάνε εξετάσεις για τα επινεφρίδια σου. Έχει βρεθεί ότι η αϋπνία μπορεί να προκαλείται από επινεφριδιακό στρες.

 

7 Μείωσε ή ελάττωσε όσο το δυνατόν τη φαρμακευτική σου αγωγή, σε συνεννόηση πάντα με τον γιατρό σου. Πολλά φάρμακα, είτε συνταγογραφούμενα είτε όχι, μπορούν να επηρεάσουν τον ύπνο δυσμενώς. Έτσι σε πολλές περιπτώσεις το αρχικό πρόβλημα υγείας που ήταν η αρχική αιτία για τη λήψη φαρμάκων, θα μπορούσε ίσως να αντιμετωπιστεί με άλλους τρόπους μη φαρμακευτικούς.

 

8 Αν είσαι γυναίκα στην εμμηνόπαυση ή κοντά στην περίοδο της εμμηνόπαυσης, κάνε εξετάσεις για το ορμονικό σου σύστημα, γιατί οι ορμονικές αλλαγές κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα ύπνου αν δεν αντιμετωπιστούν κατάλληλα.

 

9 Αύξησε την μελατονίνη σου. Η μελατονίνη είναι απόλυτα φυσική, το σώμα έχει τη δυνατότητα να την παρασκευάσει μόνο του και έχει πολλά οφέλη υγείας εκτός από την θετική επίδραση της στον ύπνο. Ιδανικά είναι πολύ καλύτερα να αυξήσεις τα επίπεδα της μελατονίνης με φυσικό τρόπο, δηλαδή με έκθεση σε λαμπερό ηλιακό φως κατά τη διάρκεια της μέρας (ή με πλήρους φάσματος λάμπες φθορίου το χειμώνα σε έλλειψη ηλιακού φωτός) και απόλυτο σκοτάδι τη νύχτα. Αν αυτό δεν είναι δυνατόν πιθανόν να πρέπει να σκεφτείς τη λήψη συμπληρώματος μελατονίνης. Έχει δειχθεί σε επιστημονικές μελέτες ότι η μελατονίνη αυξάνει την υπνηλία, μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμηθείς γρηγορότερα, να παραμείνεις κοιμισμένος για περισσότερο χρόνο, να ελαττώσει την ανησυχία και να αντιστρέψει την κόπωση της ημέρας.


 

 ΠΡΟΣΤΑΤΙΤΙΔΑ 

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, το 50% των  ανδρών παρουσιάζει κατά τη διάρκεια της ζωής του  προστατίτιδα.

ΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΟΛΙΤΙΔΑ Ή ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΥΕΡΕΘΙΣΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ

Όσοι πάσχουν από σπαστική κολίτιδα ή όσοι έχουν κάποιον στο άμεσο οικογενειακό ή φιλικό τους περιβάλλον ...

Ποιός φοβάται τον ιό των κονδυλωμάτων;

Τί είναι , πώς μεταδίδεται, πώς προστατευόμαστε;

 ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ, Η ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Ιδαίτερα σήμερα με την οικονομική κρίση η κατάθλιψη αυξήθηκε κατακόρυφα. Η ομοιοπαθητική μπορεί να συμβάλλει ενεργά στην αντιμετώπιση της χωρίς παρενέργειες.

  ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΟΤΗΣΕΙΣ

Η ομοιοπαθητική εξελίσεται και προσαρμόζεται στην απαιτητική σημερινή πραγματικότητα ώστε να μη φοβάται πια τις αντιδοτήσεις.

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ - ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ

ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΓΕΙΑ-ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΦΕΣ- ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

EGO ΜΕ ΤΗΝ ΘΑΛΕΙΑ- ΚΑΝΕΙ Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ; ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ Ο  ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΟΜΠΑΝΑΚΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΣΠΥΡΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ  ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΧΑΡΙΤΑΤΟ ΚΑΡΑΜΕΡΟ