Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΓΟ ΣΤΟ FACEBOOK   ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΕΓΟ ΣΤΟ YOUTUBE   ο καιρός στην Ελλάδα   χρήσιμα LINKS

 


ΒΙΟΑΝΑΔΡΑΣΗ - Ο ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΥΠΝΟ

ΒΙΟΑΝΑΔΡΑΣΗ - Ο ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΥΠΝΟ 

  

   Ένας καλός και ξεκούραστος ύπνος είναι ένα απαραίτητο συστατικό για την εύρυθμη λειτουργία του ανθρώπου και ζωτικής σημασίας για την αναπλήρωση της ενέργειας στην καθημερινότητα του. Στον ύπνο πραγματοποιούνται διεργασίες απαραίτητες για τον οργανισμό, με αποτέλεσμα η έλλειψη ποιοτικού ύπνου να μας καταπονεί σωματικά και ψυχοδιανοητικά. Ο ύπνος επιτρέπει στο σώμα, να επουλώνει τις βλάβες που υφίσταται όταν είμαστε ξύπνιοι, ενισχύει διάφορα συστήματα, αποσυμφορεί τον εγκέφαλο και μας ξεκουράζει. Παράγοντες που βοηθούν στην επίτευξη ενός σωστού ύπνου είναι η σωστή διατροφή, η καλή ψυχολογία, η νοητική διαύγεια και η καλή φυσική κατάσταση. Ωστόσο πόσο συχνά υπάρχουν αυτές οι συνθήκες στη σημερινή εποχή; Η απάντηση είναι δυστυχώς αρνητική. Τόσο η διατροφή και η φυσική κατάσταση όσο και το ψυχοδιανοητικό υπόβαθρο του ατόμου, επηρεάζονται από τους γρήγορους ρυθμούς του σήμερα, τις κακές συνήθειες που έχει υιοθετήσει καθώς και από το διαρκές στρες, με απόρροια να δυσκολεύεται να απολαύσει έναν ποιοτικό ύπνο.

    Μια μελέτη σε 35.000 πολίτες 10 χωρών, που διεξήχθη υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Γ. Σολδάτου, ανέδειξε το σοβαρό αυτό πρόβλημα. Περίπου το 20% των συμμετεχόντων δεν είχαν επαρκή ποιότητα και ποσότητα ύπνου. Στην Ελλάδα επιβεβαιώνονται περίπου τα ίδια ποσοστά ανεπαρκούς ύπνου, όπως και στη διεθνή μελέτη, σε συνάρτηση με πρόσφατη έρευνα η οποία καταγράφει πως οι Έλληνες στη σύγχρονη εποχή κοιμούνται σχεδόν μία ώρα λιγότερο απ' όσο πριν από 20 – 30 χρόνια.

    Σύμφωνα με μελέτη του 2010, το ετήσιο κόστος των προβλημάτων που σχετίζονται με τον ύπνο στην Αμερική είναι 16 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ περισσότερα από 100.000 ατυχήματα ετησίως σχετίζονται με διαταραχές του ύπνου.

   Η πιο συνηθισμένη διαταραχή είναι η αϋπνία και αφορά το 20 έως 25% του πληθυσμού. Η αϋπνία είναι μία κατάσταση κατά την οποία το άτομο παρουσιάζει δυσκολία στο να κοιμηθεί και να παραμείνει κοιμισμένο. Το άτομο δηλαδή δεν μπορεί να κοιμηθεί καθόλου ή δυσκολεύεται αισθητά να χαλαρώσει ή κοιμάται με πολλές διακοπές κατά τη διάρκεια του ύπνου πράγμα το οποίο ορίζεται και ως διακοπτόμενος ύπνος. Η αϋπνία, μας βάζει σε ένα φαύλο κύκλο κούρασης, εξουθένωσης και στρες, με δυσάρεστες συνέπειες σε όλους τους τομείς της ζωής μας. Άλλες διαταραχές του ύπνου εξίσου αξιοσημείωτες είναι:

1. Διαταραχές ύπνου σχετιζόμενες με ψυχολογικά προβλήματα και συναισθηματικές δυσκολίες όπως άγχος, φοβίες, κατάθλιψη, εργασιακό στρες κτλ.

2.Διαταραχές ύπνου σχετιζόμενες περισσότερο με οργανικά αίτια που προκαλούν συμπτώματα όπως άλγος, σύνδρομο ανήσυχων ποδιών, παχυσαρκία κτλ.

3. Διαταραχές ύπνου σχετιζόμενες με χρήση ουσιών όπως καφεΐνη, φάρμακα, αλκοόλ κτλ.


Η βιοανάδραση, μία καινοτόμα και σύγχρονη μέθοδος της νευροφυσιολογίας, έρχεται να δώσει λύση στις διαταραχές του ύπνου. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από έναν εύκολο και απλό τρόπο εκπαίδευσης του εγκεφάλου μας με τη χρήση ηλεκτρονικών, σύγχρονων μηχανημάτων. Η βιοανάδραση λειτουργώντας σαν ένας ηλεκτρονικός καθρέφτης τροφοδοτεί το άτομο με την πληροφορία για κάθε λειτουργία η οποία βρίσκεται υπό τον έλεγχο του νευρικού του συστήματος. Έτσι το βοηθά να αντιληφθεί και να διορθώσει την λάθος στάση του, να φυσιολογικοποιήσει τις αντιδράσεις του, να μάθει να χαλαρώνει και να ηρεμεί.

Με την βιοανάδραση ο ύπνος θα βελτιωθεί με εντελώς φυσικό τρόπο. Ο εγκέφαλος είναι αυτός που ρυθμίζει τον ύπνο. Τα εγκεφαλικά κύματα αντανακλούν τις αλλαγές στις φάσεις του ύπνου. Τα στοιχεία δείχνουν ότι η βιοανάδραση επιδρά στους μηχανισμούς ρύθμισης του ύπνου με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να κοιμούνται καλύτερα. Οι κλινικές μελέτες έχουν δείξει πως ένα μεγάλο μέρος των ασθενών αναφέρει αλλαγές στις συνήθειες του ύπνου προς το καλύτερο μετά από κατάλληλη βιοαναδρασική εκπαίδευση. Με την βιοανάδραση επανέρχεται στη φυσιολογική κατάσταση και το «βιολογικό μας ρολόι» το οποίο είναι άμεσα συνυφασμένο με τους βιορυθμούς του οργανισμού μας. Ένα απορρυθμισμένο βιολογικό ρολόι μπορεί να οδηγήσει στην εμφάνιση πολλών παθήσεων όπως κατάθλιψη, γαστρεντερικά και καρδιαγγειακά προβλήματα, σακχαρώδη διαβήτη ή παχυσαρκία. Ο συγκεκριμένος τρόπος εκπαίδευσης δεν έχει καμία απολύτως παρενέργεια και ενισχύει το άτομο με στόχο την εγκεφαλική του ισορροπία, την ψυχολογική του αρμονία, την καλύτερη διαχείριση των συναισθημάτων του, την αντιμετώπιση του εργασιακού στρες και την θετική στάση στη ζωή του. Το αποφορτίζει ψυχοδιανοητικά , ώστε να αντιμετωπίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις προβληματικές καταστάσεις που επηρεάζουν την καθημερινότητά του. Αποτελεί τον πιο σύγχρονο σύμμαχο για εκείνον που δυσκολεύεται να χαλαρώσει, να κοιμηθεί ευχάριστα και να νιώσει ανανεωμένος μετά από έναν σωστό και ολοκληρωμένο ύπνο.

 ΠΡΟΣΤΑΤΙΤΙΔΑ 

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, το 50% των  ανδρών παρουσιάζει κατά τη διάρκεια της ζωής του  προστατίτιδα.

ΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΟΛΙΤΙΔΑ Ή ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΥΕΡΕΘΙΣΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ

Όσοι πάσχουν από σπαστική κολίτιδα ή όσοι έχουν κάποιον στο άμεσο οικογενειακό ή φιλικό τους περιβάλλον ...

Ποιός φοβάται τον ιό των κονδυλωμάτων;

Τί είναι , πώς μεταδίδεται, πώς προστατευόμαστε;

 ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ, Η ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Ιδαίτερα σήμερα με την οικονομική κρίση η κατάθλιψη αυξήθηκε κατακόρυφα. Η ομοιοπαθητική μπορεί να συμβάλλει ενεργά στην αντιμετώπιση της χωρίς παρενέργειες.

  ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΟΤΗΣΕΙΣ

Η ομοιοπαθητική εξελίσεται και προσαρμόζεται στην απαιτητική σημερινή πραγματικότητα ώστε να μη φοβάται πια τις αντιδοτήσεις.

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ - ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ

ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΓΕΙΑ-ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΦΕΣ- ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

EGO ΜΕ ΤΗΝ ΘΑΛΕΙΑ- ΚΑΝΕΙ Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ; ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ Ο  ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΟΜΠΑΝΑΚΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΣΠΥΡΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ  ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΧΑΡΙΤΑΤΟ ΚΑΡΑΜΕΡΟ