Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΓΟ ΣΤΟ FACEBOOK   ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΕΓΟ ΣΤΟ YOUTUBE   ο καιρός στην Ελλάδα   χρήσιμα LINKS

 

8 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ  ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΩΙ


8 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ  ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΩΙ

Το να κάνετε το πρόγραμμα της γυμναστικής σας το πρωί ακούγεται τέλειο….σας κινητοποιεί να ξεκινήσετε τη μέρα σας, φεύγει θριαμβευτικά από την αιώνια και τεράστια λίστα του¨ να θυμηθώ να κάνω¨ που ¨ σέρνετε¨ μαζί σας ως σταυρό και τρόπαιο, παράσημο και λεκέ της καθημερινότητας και της ζωής σας όλης, σας χαρίζει τέλειες εικόνες ανατολής ηλίου ουσιαστική υπενθύμιση ενός παγκόσμιου πλανητικού  ρυθμού πέρα από τα μίζερα και πεπερασμένα- κάποτε- ανθρώπινα μέτρα και φυσικά το να γυμνάζεστε πρωί αυξάνει  τις πιθανότητες σας να συνεχίσετε να γυμνάζεστε για καιρό αφού στις 6 το πρωί οι διασπάσεις και τα πιθανά εμπόδια στο να κάνει κανείς το πρόγραμμα του είναι σημαντικά λιγότερα από ότι πχ στις 7 το απόγευμα που πρέπει, ίσως, να πάρεις τα παιδιά από το φροντιστήριο, να κανονίσεις το φαγητό της επόμενης μέρας και να μιλήσεις με τη φίλη σου τη  Σούλα που βρίσκεται σε κατάσταση νευρικής κρίσης γιατί πλησιάζει η προθεσμία να παραδώσει την εργασία της στον καθηγητή και εκείνη βρίσκεται ακόμα στον πρόλογο ή το φίλο σου το Γιώργο που ¨λιώνει¨ για τη Μαρία και πρέπει οπωσδήποτε να σου ¨φάει¨ το μισάωρο του κολυμβητηρίου με τους καημούς του!

      Τώρα αν παρόλα τα παραπάνω επιχειρήματα εξακολουθείτε να θεωρείτε το πρωινό ξύπνημα μεγάλο θέμα και εμπόδιο στο να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε τα πρωινά  διαβάστε τις ακόλουθες απλές προτάσεις και δείτε αν μπορείτε να ενσωματώσετε κάτι από αυτές στην καθημερινότητα σας για να καθιερώσετε και να ευχαριστηθείτε την πρωινή γυμναστική…τρέξιμο, κολύμπι, ποδήλατο, στρέτσινγκ…ο κατάλογος έχει πολλά και διαφορετικά είδη για όλα τα γούστα και τις αντοχές.

  1. Να είστε ακριβείς και συγκεκριμένοι όταν προγραμματίζετε. Η καλή πρόθεση που υπάρχει στη φλου και νεφελώδη  φράση ¨θα ασκηθώ αύριο πρωί-πρωί ¨ οδηγεί κατευθείαν στο να κλείσετε το ξυπνητήρι και να γυρίσετε πλευρό όταν φτάσει η ώρα του αποχωρισμού από το ζεστό σας κρεβατάκι . Για να καρποφορήσει η καλή σας πρόθεση πρέπει να δημιουργήσετε ένα λεπτομερές σχέδιο άθλησης όσον αφορά το τι θα κάνετε αλλά και τι χρόνο θα διαθέσετε για να το κάνετε. Καταστρώνοντας στρατηγικά σχέδια άθλησης,  λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της κάθε μέρας,  διασφαλίζετε ότι όντως θα αφιερώνετε κάποιο χρόνο για να ασκηθείτε....για παράδειγμα αν την Πέμπτη πρέπει να είστε στην εργασία σας νωρίτερα από τη συνηθισμένη σας ώρα επειδή πρέπει να ετοιμάσετε μια παρουσίαση μπορείτε αντί για τα 40 λεπτά τρέξιμο που είχατε προγραμματίσει  να κάνετε 15 λεπτά προπόνηση Ταμπάτα και με αυτή την αναγκαστική προσαρμογή όχι μόνο  να διατηρήσετε τον αθλητικό σας ρυθμό αλλά  να είστε και συνεπείς στην εργασία σας.
  2. Πιείτε δύο ποτήρια νερό-τουλάχιστον- με το καλημέρα σας!  Οι περισσότεροι ανοίγοντας τα μάτια τους κατευθύνονται μηχανικά στην καφετιέρα αλλά αν σκοπεύετε να γυμναστείτε ο καφές  δεν είναι και η καλύτερη επιλογή πρωινού ροφήματος για την ενέργεια που χρειάζεστε στην πρωινή σας προπόνηση. Αφήστε τον καφέ για μετά την προπόνηση και προτιμήστε δύο ποτήρια γάργαρο νερό που θα αλκαλοποιήσουν το σώμα σας, θα σας στηρίξουν και θα σας κινητοποιήσουν να αντέξετε στην πρωινή άσκηση .
  3. Ανταμείψτε πραγματικά τον εαυτό σας για την επιλογή και τη συνέπεια του να ασκείται πρωινή ώρα.  Μια περιποίηση μαλλιών ή μια βόλτα στην έκθεση της Φερράρι στο τέλος του μήνα αν καταφέρει κανείς να ασκηθεί τα πρωινά που προγραμμάτισε είναι μια καλή ιδέα. Ένα μεγαλύτερο ¨βραβείο¨ στην περίπτωση που ένας μεγαλύτερος στόχος επιτευχθεί είναι επίσης μια εξαιρετική ιδέα. Για παράδειγμα αν καταφέρετε να τρέξετε- και να τερματίσετε - στο μαραθώνιο της Αθήνας μετά από  οκτάμηνη προετοιμασία γιατί να μην πάτε και εκείνο το ταξιδάκι στο Παρίσι που πάντα θέλατε να κάνετε αλλά ποτέ δε φαινότανε να είναι η κατάλληλη εποχή;
  4. Υιοθετήστε ένα ξυπνητήρι που να σας εμπνέει. Οι διαπεραστικοί και αντιπαθείς συριστικοί ήχοι που τρυπούν το τύμπανο ¨πετώντας¨ σε από την αγκαλιά του Μορφέα στην μέγγενη της σκληρής πραγματικότητας  είναι προάγγελοι αποτυχίας για την πρωινή προπόνηση. Με τη σύγχρονη τεχνολογία είναι πλέον διαθέσιμοι ήχοι της φύσης- το τιτίβισμα των πουλιών στο δάσος του Αμαζονίου αλλά και ο φλοίσβος των κυμάτων στον ωκεανό- που βοηθούν το σώμα να ξυπνήσει με πιο φυσικό τρόπο χωρίς οι κιρκαδιανοί ρυθμοί του να παθαίνουν στρουμφοψυχικό τραλαλά με τις γκρανκάσες των ηλεκτρονικών ξυπνητηριών.
  5. Ασκηθείτε έστω με τις πυτζάμες σας μέσα στο σπίτι…είναι προτιμότερο από το να μην ασκηθείτε καθόλου. Με λίγα λόγια αν νιώθετε ότι είναι πολύς κόπος να μετακινηθείτε για να γυμναστείτε απλώς βάλτε λίγη μουσική και κουνηθείτε ή κάντε λίγες απλές ασκήσεις ή έστω ανεβοκατεβείτε τη σκάλα σας 10 φορές ή έστω 2 φορές…. είναι εξαίρετη αερόβια άσκηση και σας ξυπνάει για τα καλά.
  6. Εστιαστείτε!  Η καλύτερη προπόνηση είναι αυτή που ικανοποιεί τις τρέχουσες ανάγκες σας…δεν υπάρχει κανένας κανόνας που να λέει ότι η καλή προπόνηση είναι πάνω από 40 ή κάτω από 15  ή γύρω στα  130 λεπτά. Για την ακρίβεια η έρευνα υποστηρίζει ότι μικρότερες σε διάρκεια προπονήσεις διεσπαρμένες μέσα στη μέρα είναι αποτελεσματικότερες από μια τεράστια σε διάρκεια προπόνηση είτε στην αρχή είτε στο τέλος της μέρας. Το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στο να είστε συγκεντρωμένοι στην άσκηση σας για όση ώρα την κάνετε είτε είναι το πρωί είτε οποιαδήποτε άλλη ώρα της μέρας.
  7. Διαλέξτε να ασκηθείτε σε κάτι που σας ευχαριστεί και σας εκφράζει. Αν για παράδειγμα δεν σας αρέσει να τρέχετε τι νόημα έχει να βάλετε το τρέξιμο στην πρωινή σας προπόνηση; Εκτός και αν το ζητούμενο είναι μια εντυπωσιακή αποτυχία…και είναι αλήθεια ότι κάποτε σαμποτάρουμε με απαράμιλλη αποφασιστικότητα και  επιτυχία τους εαυτούς μας…αλλά αυτό είναι το θέμα ενός  άλλου άρθρου. Στο στρατηγικό σχεδιασμό των πρωινών σας προπονήσεων συμπεριλάβετε τα σπορ και τις δραστηριότητες που σας ικανοποιούν και σας εκφράζουν…αφήστε χώρο και για δραστηριότητες που θα θέλατε να δοκιμάσετε για να σπάσετε τη μονοτονία και να διανθίσετε την προπόνηση σας με πρωτοτυπία και νέες συγκινήσεις…ένα DVD με μαθήματα ζούμπα για παράδειγμα θα ήταν ευχάριστη αλλαγή στο τρέξιμο και το κολύμπι που πιθανά να προτιμάτε.
  8. Μην αφήνετε τίποτα στην τύχη…κυρίως όχι τις λεπτομέρειες! Είναι κάτι τέτοιες λεπτομέρειες που σε κάνουν να λαχταράς να ξημερώσει για να κάνεις το πρόγραμμα σου….ναι κάποτε συμβαίνει και αυτό όσο εξωτικό και μακρινό να ακούγεται ως αίσθηση και ως πράξη. Φρεσκοπλυμένα και λειτουργικά ρούχα γυμναστικής με φωτεινά χρώματα και χαρούμενα σχέδια, ένας μοσχομυριστός καφές και ένα νόστιμο σάντουιτς  να σας περιμένει στο τέλος της προπόνησης, τα τέλεια τραγούδια διαλεγμένα για το ρυθμό και το είδος της προπόνησης που θα κάνετε... και φυσικά οι αναγνώστες αναρωτιούνται ¨Μα καλά ποιος θα τα  ετοιμάσει όλα αυτά; Δεν έχουμε καμιά Μαρούσκα στη δούλεψη μας….είμαστε απλοί άνθρωποι που αυτοεξυπηρετούμαστε εξυπηρετώντας παράλληλα την οικογένεια μας στον περιορισμένο χρόνο του 24ωρου που προσπαθούμε να επιβιώσουμε της σκληρής καθημερινότητας και να ζήσουμε τη ζωή μας όπως όπως…. οπότε;¨  Λοιπόν έχετε ως αναγνώστες το δίκιο σας  και το ερώτημα είναι εύλογο και καυτό…αλλά ξέρετε κάτι; η καθημερινότητα δε θα γίνει ευκολότερη αν δεν κάνουμε πρωινή γυμναστική ή ακόμα χειρότερα αν κάνουμε προπόνηση γκρινιάζοντας γιατί η ζωή είναι άδικη και σκληρή, ούτε θα γίνει η καθημερινότητα ευκολότερη   αν αφήσουμε  τους εαυτούς μας να ¨σαπίσουν¨ από την ακινησία βουλιαγμένοι στον καναπέ.  Το στοίχημα- ίσως και το μάθημα- του σύγχρονου ανθρώπου είναι να μάθει να φροντίζει και να στηρίζει τον εαυτό του ακριβώς σε πείσμα αυτής της εξοντωτικής και αβάσταχτης καθημερινότητας επινοώντας νέες ισορροπίες ομοιοστασίας και αξιοποιώντας τις δυσκολίες…όπως το στρείδι που κάποτε ένιωσε έναν τσουχτερό πόνο  από έναν κόκκο άμμου που είχε μπει μέσα του και αλαλιασμένο αναρωτιόταν τι ήταν πρέπον να κάνει…να σύρει τη θάλασσα στα δικαστήρια γιατί δεν του παρείχε την πρέπουσα και επαρκή προστασία; να αυτοτιμωρηθεί γιατί βρέθηκε στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή; να ευχηθεί να ήταν αλλιώς τα πράγματα  γιατί δεν είναι ποτέ δυνατόν σε αυτό το στρείδι από όλα τα στρείδια να συμβαίνει αυτό το πρωτάκουστο, ανήκουστο, απαράδεκτο, απίστευτο, βδελυρό γεγονός; ο πόνος ήταν τσουχτερός και γινότανε χειρότερος γιατί το στρείδι δεν μπορούσε με τίποτα να χωνέψει το τι είχε συμβεί  και  έκλαιγε με μαύρο δάκρυ και εκεί ανάμεσα στα αναφιλητά είπε ότι αφού δεν μπορούσε να απαλλαγεί από τον κόκκο της άμμου θα τον έκανε κάτι χρήσιμο….ο χρόνος πέρασε και ο κόκκος της άμμου που τόσο είχε αναστατώσει και πονέσει το στρείδι έγινε ένα μοναδικό μαργαριτάρι….

Αν λοιπόν το στρείδι μπορεί να κάνει ένα μαργαριτάρι γιατί εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε πρωινή γυμναστική με συνέπεια σε πείσμα όλων των κόκκων άμμου που προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο;  και αν όλα τα παραπάνω τα νομίζετε λίγα θυμηθείτε και τον Αριστοτέλη…τα πάντα είναι θέμα εξάσκησης…καλή πρωινή γυμναστική!
  

 ΠΡΟΣΤΑΤΙΤΙΔΑ 

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, το 50% των  ανδρών παρουσιάζει κατά τη διάρκεια της ζωής του  προστατίτιδα.

ΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΟΛΙΤΙΔΑ Ή ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΥΕΡΕΘΙΣΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ

Όσοι πάσχουν από σπαστική κολίτιδα ή όσοι έχουν κάποιον στο άμεσο οικογενειακό ή φιλικό τους περιβάλλον ...

Ποιός φοβάται τον ιό των κονδυλωμάτων;

Τί είναι , πώς μεταδίδεται, πώς προστατευόμαστε;

 ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ, Η ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Ιδαίτερα σήμερα με την οικονομική κρίση η κατάθλιψη αυξήθηκε κατακόρυφα. Η ομοιοπαθητική μπορεί να συμβάλλει ενεργά στην αντιμετώπιση της χωρίς παρενέργειες.

  ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΟΤΗΣΕΙΣ

Η ομοιοπαθητική εξελίσεται και προσαρμόζεται στην απαιτητική σημερινή πραγματικότητα ώστε να μη φοβάται πια τις αντιδοτήσεις.

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ - ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ

ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΓΕΙΑ-ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΦΕΣ- ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

EGO ΜΕ ΤΗΝ ΘΑΛΕΙΑ- ΚΑΝΕΙ Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ; ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ Ο  ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΟΜΠΑΝΑΚΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΣΠΥΡΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ  ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΧΑΡΙΤΑΤΟ ΚΑΡΑΜΕΡΟ