Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΓΟ ΣΤΟ FACEBOOK   ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΕΓΟ ΣΤΟ YOUTUBE   ο καιρός στην Ελλάδα   χρήσιμα LINKS

 

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΫΠΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΦΑΡΜΑΚΑ - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ

 

Ο ύπνος είναι ένα απαραίτητο κομμάτι ενός υγιούς τρόπου ζωής, όπως είναι και η διατροφή, αλλά και η άθληση. Όταν βελτιώνεται ο ύπνος κάποιου, τότε βελτιώνεται γενικότερα και η φυσική αλλά και η διανοητική του υγεία. Ο ύπνος είναι ένα βαρόμετρο υγείας. Αν κάποιος λέει ότι δεν κοιμάται καλά, τότε θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι τα επίπεδα της υγείας του είναι χαμηλά.

 

Περίπου 50 τοις εκατό των ανθρώπων μέσης ηλικίας παραπονιούνται για συμπτώματα χρόνιας αϋπνίας. Η αϋπνία αυξάνεται με την ηλικία. Εκεί γύρω στη μέση ηλικία ο ύπνος αρχίζει να αλλάζει δραματικά. Έτσι, είναι απαραίτητο να ανακαλύψουμε διάφορους τρόπους, έτσι ώστε να βελτιώσουμε την ποιότητα του ύπνου.

 

Τώρα πια, όλοι όσοι έχουν προβλήματα αϋπνίας, έχουν πλέον μια θεραπεία χωρίς φάρμακα που θα τους βοηθήσει να έχουν έναν πιο ξεκούραστο νυχτερινό ύπνο. Γιατί υπάρχουν πολλά υποσχόμενες ενδείξεις που δείχνουν ότι η αεροβική άσκηση παρόλο που μπορεί να είναι μια απλή στρατηγική, παρουσιάζει εκπληκτική βελτίωση στο θέμα του ύπνου. Σύμφωνα με μια μικρή αλλά σημαντική έρευνα που έγινε από το Northwestern University, που χρηματοδοτήθηκε από το National Institute on Aging, τακτική αεροβική άσκηση βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου, τη διάρκεια του ύπνου, τη γενικότερη διάθεση, καθώς και τη ζωτικότητα.

 

Η έρευνα αυτή είναι η πρώτη που εξέτασε την επίδραση της αεροβικής άσκησης σε μεσήλικες ή και πιο ηλικιωμένα άτομα που είχαν διαγνωστεί με αϋπνία. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 23 ενήλικες που η δουλειά τους ήταν καθιστική, κυρίως γυναίκες, 55 ετών και άνω, που είχαν πρόβλημα να κοιμηθούν ή να παραμείνουν κοιμισμένοι.

 

Μετά από μια περίοδο προσαρμογής, η ομάδα άρχισε αεροβική άσκηση 4 φορές την εβδομάδα, περίπου 30 με 40 λεπτά τη φορά. Οι συμμετέχοντες ασκούνταν περίπου στο 75% της μέγιστης τιμής του καρδιακού τους ρυθμού κάνοντας ή γρήγορο περπάτημα, ή στατικό ποδήλατο, ή διάδρομο. Η ομάδα που δεν ασκείτο σε αεροβική άσκηση συμμετείχε σε ψυχαγωγικές ή εκπαιδευτικές δραστηριότητες, όπως μάθημα μαγειρικής, ή διάλεξη μουσείου που διαρκούσε περίπου 45 λεπτά 3 με 5 φορές την εβδομάδα για 16 εβδομάδες.

 

Και οι δύο ομάδες εκπαιδευόντουσαν σε θέματα υγιεινής καλού ύπνου, όπως είναι ο ύπνος σε δροσερό, σκοτεινό και ήσυχο δωμάτιο, ή το να πηγαίνει κανείς για ύπνο την ίδια ώρα κάθε βράδυ, ή επίσης να μην μένει κάποιος στο κρεβάτι για πολλή ώρα αν δεν τον παίρνει εύκολα ύπνος.

 

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα άτομα της ομάδας που ασκούνταν σε αεροβική άσκηση ανέφεραν βελτίωση της ποιότητας του ύπνου τους, τόσο που ο ύπνος θεωρείτο πλέον φυσιολογικός. Ανέφεραν επίσης λιγότερα καταθλιπτικά συμπτώματα, περισσότερη ζωτικότητα και πολύ λιγότερο αίσθημα υπνηλίας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η συνολική βελτίωση στην ποιότητα αλλά και στην διάρκεια του ύπνου ήταν πολύ καλύτερη σε σχέση με οποιαδήποτε φαρμακευτική θεραπεία για την αϋπνία. Και μια αφάρμακη αντιμετώπιση της αϋπνίας είναι πολύ σημαντική γιατί εξουδετερώνει τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης με άλλα φάρμακα που μπορεί να παίρνει ένας ασθενής και κατ’ επέκταση την εμφάνιση συμπτωμάτων από αυτή την αλληλεπίδραση.

 

Ο καλύτερος ύπνος λοιπόν που έρχεται σαν αποτέλεσμα της συστηματικής εξάσκησης σε αεροβική άσκηση δίνει πραγματική ζωντάνια, αυτό το μαγικό συστατικό που σε κάνει να θέλεις να σηκωθείς το πρωί και βγεις έξω στον κόσμο για να κάνεις πολλά πράγματα.

Your rating: None Average: 4.8 (12 votes)

 ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ, Η ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Ιδαίτερα σήμερα με την οικονομική κρίση η κατάθλιψη αυξήθηκε κατακόρυφα. Η ομοιοπαθητική μπορεί να συμβάλλει ενεργά στην αντιμετώπιση της χωρίς παρενέργειες.

 ΠΡΟΣΤΑΤΙΤΙΔΑ 

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, το 50% των  ανδρών παρουσιάζει κατά τη διάρκεια της ζωής του  προστατίτιδα.

Ποιός φοβάται τον ιό των κονδυλωμάτων;

Τί είναι , πώς μεταδίδεται, πώς προστατευόμαστε;

ΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΟΛΙΤΙΔΑ Ή ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΥΕΡΕΘΙΣΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ

Όσοι πάσχουν από σπαστική κολίτιδα ή όσοι έχουν κάποιον στο άμεσο οικογενειακό ή φιλικό τους περιβάλλον ...

  ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΟΤΗΣΕΙΣ

Η ομοιοπαθητική εξελίσεται και προσαρμόζεται στην απαιτητική σημερινή πραγματικότητα ώστε να μη φοβάται πια τις αντιδοτήσεις.

ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΓΕΙΑ-ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΦΕΣ- ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

EGO ΜΕ ΤΗΝ ΘΑΛΕΙΑ- ΚΑΝΕΙ Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ; ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ Ο  ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΣΠΥΡΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ  ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΧΑΡΙΤΑΤΟ ΚΑΡΑΜΕΡΟ

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ - ΣΠΥΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

ΒΙΟΑΝΑΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΣΠΥΡΟΥ  ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜ/ΦΟ ΓΙΩΡΓΟ ΣΑΧΙΝΗ